Kur yra mano siuntinys?

Kur yra mano siuntinys?

Išsiųsime jums el. laišką, kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas iš mūsų sandėlio ir perduotas siuntimo paslaugų teikėjui. Šiame el. laiške pateikiama siuntinio sekimo nuoroda. Naudodami šią nuorodą bet kuriuo metu galite patikrinti siuntinio pristatymo būseną.

Atminkite, kad gali užtrukti iki 2–3 darbo dienų, kol stebėjimo nuoroda taps aktyvi.

Ar vis dar galiu pakeisti pristatymo adresą arba datą?

Ne, deja, neįmanoma pakeisti pristatymo adreso ar datos.

Mano užsakymas jau turėjo būti pristatytas!

Patikrinkite sekimo nuorodą, kad sužinotumėte, ar siuntinys buvo paliktas kaimynui. Jei siuntinys nebuvo paliktas kaimynui ir siuntinio pristatymo būklė nepasikeitė 5 dienas, susisiekite su mumis – mūsų kontaktinius duomenis rasite žemiau.

Nerandate ieškomo atsakymo? Susisiekite su mumis tiesiogiai
Skambinkite mums
(8)80 080 073
Nuo pirmadienio iki penktadienio (8.00–17.00 val.)
Atsiųskite mums žinutęNorėdami mums atsiųsti žinutę, naudokite mūsų užklausos formą. Atsakymą galite gauti už dienos ar dviejų.
Siųsti žinutę