Akcijų kuponai periodiškai siunčiami mūsų naujienlaiškyje. Jei jau esate užsiregistravęs narys, galite užsiprenumeruoti naujienlaiškį savo paskyros skiltyje „Naujienlaiškio nustatymai“. Taip pat galite peržiūrėti turimus ...Skaityti daugiau
Kaip panaudoti kupono kodą?
Panaudoti kupono kodą yra labai paprasta! Pateikdami užsakymą įveskite kodą į pateiktą laukelį ir spustelėkite mygtuką „Panaudoti“. Kupono suma bus iš karto išskaičiuota iš ...Skaityti daugiau
Ką daryti, jei mano kuponas nepriimamas?
Rekomenduojame nukopijuoti ir įklijuoti kupono kodą, kad išvengtumėte rašymo klaidų. Jei kuponas vis tiek neveikia, problemą gali padėti išspręsti šie klausimai: 1. Ar ištrynėte ...Skaityti daugiau
Ar galiu panaudoti „Zalando“ kupono kodą „Lounge by Zalando“?
„Zalando-Lounge“ ir „Zalando“ yra vienas nuo kito nepriklausomi ir veikia skirtingose platformose. Dėl šios priežasties neįmanoma panaudoti zalando.lt kuponų zalando-lounge.lt ir atvirkščiai. ...Skaityti daugiau
Ar galima panaudoti kelis kuponus iš karto?
Deja, neįmanoma panaudoti kelių kuponų vienu metu. Vienam užsakymui galite naudoti tik vieną kuponą. ...Skaityti daugiau
Ar „Lounge by Zalando“ kuponai turi galiojimo laiką?
Visi „Lounge by Zalando“ kuponai galioja tik ribotą laiką. Kuponų galiojimo laikas gali skirtis. Patikrinkite kuponui taikomas sąlygas, kad rastumėte visą svarbią su kuponu ...Skaityti daugiau
Užsakymo metu pamiršau įvesti kupono kodą. Ar galima panaudoti kuponą po užsakymo pateikimo?
Kuponą galite panaudoti tik prieš užbaigdami užsakymą. Deja, patvirtinus užsakymą negalėsime apdoroti kupono dėl techninių priežasčių. Savo kuponą galėsite panaudoti kitam „Lounge by ...Skaityti daugiau
Ar atgausiu kuponą, jei nuspręsiu atšaukti / grąžinti užsakymą?
Jei grąžinate prekes, mūsų naujienlaiškyje ir aktyvaisiais pranešimais gautų kuponų negalime nei persiųsti, nei grąžinti. Tai taikoma ir daliniam, ir pilnam grąžinimui. ...Skaityti daugiau