Ar galima sujungti dviejų ar daugiau užsakymų siuntimą?

Ar galima sujungti dviejų ar daugiau užsakymų siuntimą?

Dėl techninių ir buhalterinių priežasčių, deja, negalime sujungti kelių užsakymų į vieną.

Jei antrąjį užsakymą pateikėte netrukus po pirmojo, mūsų sistema gali automatiškai sujungti juos į vieną siuntą. Šis procesas taikomas siekiant padidinti mūsų efektyvumą ir sumažinti poveikį aplinkai. Tačiau tai gali įvykti tik taikant automatizuotą procedūrą, o individualiu prašymu sujungti užsakymų negalime.

Nerandate ieškomo atsakymo? Susisiekite su mumis tiesiogiai
Skambinkite mums
(8)80 080 073
Nuo pirmadienio iki penktadienio (8.00–17.00 val.)
Atsiųskite mums žinutęNorėdami mums atsiųsti žinutę, naudokite mūsų užklausos formą. Atsakymą galite gauti už dienos ar dviejų.
Siųsti žinutę