DUK pradžia - Siuntimas ir pristatymas

Siuntimas ir pristatymas

Kuris siuntimo partneris pristato man skirtas prekes ir kokie yra pristatymo variantai?

„Lounge by Zalando“ pristato užsakymus per „Itella“. Pristatymai atliekami nuo pirmadienio iki penktadienio. Kur galite pristatyti užsakymą? Užsakymas pateiktas zalando-lounge.lt gali būti pristatytas tik ...Skaityti daugiau

Kiek laiko trunka pristatymas?

Kiekviena mūsų internetinėje parduotuvėje esanti prekė turi konkretų pristatymo terminą, kurį rasite dešinėje nuotraukų pusėje, šalia išsamios prekių informacijos. Mes užtikriname, kad numatomas pristatymo ...Skaityti daugiau

Kur yra mano siuntinys?

Išsiųsime jums el. laišką, kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas iš mūsų sandėlio ir perduotas siuntimo paslaugų teikėjui. Šiame el. laiške pateikiama siuntinio sekimo ...Skaityti daugiau

Kiek kainuoja užsakymo paruošimas ir pakavimas per „Lounge by Zalando“?

„Lounge by Zalando“ standartinės užsakymo paruošimo ir pakavimo išlaidos sudaro 2.30 €. Galite sujungti skirtingų akcijų prekes į vieną užsakymą. Taip už užsakymo paruošimą ...Skaityti daugiau

Į kur siunčia „Lounge by Zalando“?

Jei esate užsiregistravę Lietuvoje, pristatysime tik į Lietuvoje. Jei norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į kitą šalį, turite pateikti užsakymą toje šalyje. Pvz., ...Skaityti daugiau

Ar galima pakeisti jau pateikto užsakymo pristatymo adresą?

Kai užbaigsite ir patvirtinsite savo užsakymą, negalėsime jo pakeisti – tai apima pristatymo parinktis, pristatymo adresą, mokėjimo būdus ir produktų dydžius. Ribotą laiką po ...Skaityti daugiau

Ar galima sujungti dviejų ar daugiau užsakymų siuntimą?

Dėl techninių ir buhalterinių priežasčių, deja, negalime sujungti kelių užsakymų į vieną. Jei antrąjį užsakymą pateikėte netrukus po pirmojo, mūsų sistema gali automatiškai sujungti ...Skaityti daugiau

Kaip elgtis gavus sugadintą siuntinį?

Jei siuntinys buvo pristatytas pažeistas, atsiųskite mums trumpą pažeidimo aprašymą ir 3–5 nuotraukas, kuriose aiškiai matomas pažeistas siuntinys ir jo turinys. Be to, mums ...Skaityti daugiau

Ar mano užsakymui galima taikyti sutrumpintą pristatymo laiką?

Deja, negalime pasiūlyti sutrumpinto pristatymo visoms prekėms mūsų svetainėje. Šis pristatymo būdas siūlomas tik atrinktiems išpardavimams. Patikrinkite tikslų jus dominančios prekės pristatymo laikotarpį spustelėdami ...Skaityti daugiau

Ar atskiros užsakymo prekės gali būti siunčiamos atskirai?

Dėl apskaitos ir logistinių priežasčių, patvirtinus užsakymą negalime išsiųsti prekių atskirai. Pateikėte užsakymą, apsigalvojote ir dabar norite gauti prekes atskirai? Kol jūsų užsakymas mūsų ...Skaityti daugiau

Kas nutiks, jei pristatymo metu nebūsiu namuose?

Nesate namie? Nieko tokio! Po 2 nesėkmingų pristatymo bandymų jūsų siuntinys bus nusiųstas į netoliese esantį Itella Smartpost siuntų terminalą, kur galėsite jį paimti. „Itella“ dirba ...Skaityti daugiau

Pristatymas į atsiėmimo vietą

Nenorite laukti užsakymo namuose? Dabar galite pasirinkti pristatymą į artimiausią atsiėmimo vietą ir atsiimti siuntinį jums patogiu laiku per 7 dienas (-ų) po pristatymo. ...Skaityti daugiau